Kárrendezési segítség

Cégünk, ahogy hitvallásában is vállalta, kár esetén is az ügyfele mellett áll. 
Amennyiben a biztosítás megkötésekor tanácsaink szerint járt el és az aktualizálás sem kerülte el a figyelmét, kár esetén is nyugodtan állhat az események előtt. 

Partnereinknél megtalálhatja partner biztosítóink elérhetőségét ill. átlinkelhet a biztosítói oldalakra. 
A károkat a megfelelő biztosítónál mindig be kell jelenteni, a lehető leghamarabb. 

A kár megtörténtét megfelelően kell bizonyítani, dokumentálni. Bűncselekmények gyanúja esetén mindig hívjon rendőrt, tűz esetén a Tűzoltóságot. Ennek dokumentálása a kárbejelentéshez szükséges. Ugyanúgy érdemes rendőrt hívni közúti baleset esetén, ha nem egyértelmű az okozó kiléte ill. vita esetén. Személyi sérülésekkel járó balesethez kötelező rendőrt hívni! 

A kár enyhítése a biztosítók által megengedett, sőt feltétel szerinti kötelezettség. Tegyen meg mindent azonnal, hogy a kár ne terjedhessen tovább. Ugyanakkor az eredeti állapot visszaállításával mindenképp meg kell várni a kárbejelentés, ha szükséges, a kárszemle megtörténtét. 
Utólag már minden nehezebben bizonyítható, ha kérdése van, keressen minket bizalommal. 


Ügyfél kérésére a kárszemlén is részt veszünk és a kárrendezés folyamatában is segítjük ügyfeleinket. 

Az igazán elégedett ügyfél a kár után is elégedett ügyfél! 

Keresse munkatársainkat elérhetőségeinken!

telefonon: +36 1 608 9030
személyesen irodánkban: 1061 Budapest, Nagymező u. 3. (H. - P.  9.00 - 15.00)
e-mail-en: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Buró Mariann

biztosítási szakértő
cégvezető

tel: +36 20 9651 901

email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.