Kárrendezési segítség
Cégünk, ahogy hitvallásában is vállalta, kár esetén is az ügyfele mellett áll.
Amennyiben a biztosítás megkötésekor tanácsaink szerint járt el és az aktualizálás sem kerülte el a figyelmét, kár esetén is nyugodtan állhat az események előtt.
Partnereinknél megtalálhatja partner biztosítóink elérhetőségét ill. átlinkelhet a biztosítói oldalakra.
A károkat a megfelelő biztosítónál mindig be kell jelenteni, a lehető leghamarabb.
A kár megtörténtét megfelelően kell bizonyítani, dokumentálni. Bűncselekmények gyanúja esetén mindig hívjon rendőrt, tűz esetén a Tűzoltóságot. Ennek dokumentálása a kárbejelentéshez szükséges. Ugyanúgy érdemes rendőrt hívni közúti baleset esetén, ha nem egyértelmű az okozó kiléte ill. vita esetén. Személyi sérülésekkel járó balesethez kötelező rendőrt hívni!
A kár enyhítése a biztosítók által megengedett, sőt feltétel szerinti kötelezettség. Tegyen meg mindent azonnal, hogy a kár ne terjedhessen tovább. Ugyanakkor az eredeti állapot visszaállításával mindenképp meg kell várni a kárbejelentés, ha szükséges, a kárszemle megtörténtét.
Utólag már minden nehezebben bizonyítható, ha kérdése van, keressen minket bizalommal.
Ügyfél kérésére a kárszemlén is részt veszünk és a kárrendezés folyamatában is segítjük ügyfeleinket.
Az igazán elégedett ügyfél a kár után is elégedett ügyfél!
Keresse munkatársainkat elérhetőségeinken!
telefonon: +36 1 608 9030
személyesen irodánkban: 1061 Budapest, Nagymező u. 3. (H. - P. 9.00 - 15.00)
e-mail-en: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Buró Mariannbiztosítási szakértő tel: +36 20 9651 901 email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |